မိမိဘယ္ထဲမွာပါသနည္း။ ပုဂၢိဳလ္သံုးမ်ဳိး ရွိေလသည္။
(၁) အႏၶပုထုဇဥ္ ။.....။ သကၠယဒိ႒ိ စြဲၿမဲသူ
(၂) ကလ်ာဏ ပုထုဇဥ္။ …..။ သကၠယဒိ႒ိကို အေထိုက္အေလ်ာက္ ခြာႏိုင္သူ။
(၃) အရိယာ။…..။ သကၠယဒိ႒ိကို အျမစ္ျပတ္ ပယ္သတ္ႏိုင္သူ။
အႏၶပုထုဇဥ္သည္ …
ခႏၶာ အာယာတန ဓာတ္ သစၥာ ပဋိစၥသမုပၸာဒ္ သတိပ႒ာန္ စသည္တို႔ကို မသိ သူ။
အရိယာဟူ၍ မသိသူ၊ အရိယာတို႔၏ တရား၌ အကြ်မ္းမဝင္သူ။
သူေတာ္ေကာင္းဟူ၍ မသိသူ၊ သူေတာ္ေကာင္း တရား၌ အကၽြမ္းမဝင္သူ ကို
ဆိုလိုသည္။
သကၠယဒိ႒ိကို မပယ္ရေသးသမွ် ကာလပတ္လံုး သံသရာမဆံုးႏိုင္ သံသရာ မဆံုးသမွ် မိစ ၦာအယူတို႔မွ မလြတ္ေျမာက္ႏိုင္ေခ်။
သကၠယဒိ႒ိမကြာလွ်င္ ဝိပႆနာဉာဏ္ မရႏိုင္၊ သကၠယဒိ႒ိကြာမွသာ ဝိပႆနာဉာဏ္ ရႏိုင္၏။
ခႏၶာတစ္ခုျခင္းကို ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ၍ သဘာဝဆိုက္ေအာင္ (သဘာဝအတိုင္း ျဖစ္
ေအာင္) ျမင္ႏိုင္မွ ဃနၿပိဳ၏။ ဃနၿပိဳမွ သကၠယဒိ႒ိ ကြာႏိုင္၏။
(ဝိပႆနာ မွတ္စုမွ ထုတ္နႈတ္တင္ျပသည္။)
(၁) အႏၶပုထုဇဥ္ ။.....။ သကၠယဒိ႒ိ စြဲၿမဲသူ
(၂) ကလ်ာဏ ပုထုဇဥ္။ …..။ သကၠယဒိ႒ိကို အေထိုက္အေလ်ာက္ ခြာႏိုင္သူ။
(၃) အရိယာ။…..။ သကၠယဒိ႒ိကို အျမစ္ျပတ္ ပယ္သတ္ႏိုင္သူ။
(၂) ကလ်ာဏ ပုထုဇဥ္။ …..။ သကၠယဒိ႒ိကို အေထိုက္အေလ်ာက္ ခြာႏိုင္သူ။
(၃) အရိယာ။…..။ သကၠယဒိ႒ိကို အျမစ္ျပတ္ ပယ္သတ္ႏိုင္သူ။
အႏၶပုထုဇဥ္သည္ …
ခႏၶာ အာယာတန ဓာတ္ သစၥာ ပဋိစၥသမုပၸာဒ္ သတိပ႒ာန္ စသည္တို႔ကို မသိ သူ။
အရိယာဟူ၍ မသိသူ၊ အရိယာတို႔၏ တရား၌ အကြ်မ္းမဝင္သူ။
သူေတာ္ေကာင္းဟူ၍ မသိသူ၊ သူေတာ္ေကာင္း တရား၌ အကၽြမ္းမဝင္သူ ကို
ဆိုလိုသည္။
သကၠယဒိ႒ိကို မပယ္ရေသးသမွ် ကာလပတ္လံုး သံသရာမဆံုးႏိုင္ သံသရာ မဆံုးသမွ် မိစ ၦာအယူတို႔မွ မလြတ္ေျမာက္ႏိုင္ေခ်။
သကၠယဒိ႒ိမကြာလွ်င္ ဝိပႆနာဉာဏ္ မရႏိုင္၊ သကၠယဒိ႒ိကြာမွသာ ဝိပႆနာဉာဏ္ ရႏိုင္၏။
ခႏၶာတစ္ခုျခင္းကို ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ၍ သဘာဝဆိုက္ေအာင္ (သဘာဝအတိုင္း ျဖစ္
ေအာင္) ျမင္ႏိုင္မွ ဃနၿပိဳ၏။ ဃနၿပိဳမွ သကၠယဒိ႒ိ ကြာႏိုင္၏။
(ဝိပႆနာ မွတ္စုမွ ထုတ္နႈတ္တင္ျပသည္။)
ခႏၶာ အာယာတန ဓာတ္ သစၥာ ပဋိစၥသမုပၸာဒ္ သတိပ႒ာန္ စသည္တို႔ကို မသိ သူ။
အရိယာဟူ၍ မသိသူ၊ အရိယာတို႔၏ တရား၌ အကြ်မ္းမဝင္သူ။
သူေတာ္ေကာင္းဟူ၍ မသိသူ၊ သူေတာ္ေကာင္း တရား၌ အကၽြမ္းမဝင္သူ ကို
ဆိုလိုသည္။
သကၠယဒိ႒ိကို မပယ္ရေသးသမွ် ကာလပတ္လံုး သံသရာမဆံုးႏိုင္ သံသရာ မဆံုးသမွ် မိစ ၦာအယူတို႔မွ မလြတ္ေျမာက္ႏိုင္ေခ်။
သကၠယဒိ႒ိမကြာလွ်င္ ဝိပႆနာဉာဏ္ မရႏိုင္၊ သကၠယဒိ႒ိကြာမွသာ ဝိပႆနာဉာဏ္ ရႏိုင္၏။
ခႏၶာတစ္ခုျခင္းကို ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ၍ သဘာဝဆိုက္ေအာင္ (သဘာဝအတိုင္း ျဖစ္
ေအာင္) ျမင္ႏိုင္မွ ဃနၿပိဳ၏။ ဃနၿပိဳမွ သကၠယဒိ႒ိ ကြာႏိုင္၏။
(ဝိပႆနာ မွတ္စုမွ ထုတ္နႈတ္တင္ျပသည္။)
No comments:
Post a Comment