........သည္ဆိုဘ္ေရာက္လာ မ်ားသတၱာခ်မ္းသာကိုစိတ္ျမဲပါေစ၊ ဥပါဒ္ရန္ေဘးကင္းစင္ေ၀းျငိမ္းေအးၾကပါေစ.........

Jan 7, 2014

"ပတိပူဇိကာ ဒါယိကာမ အေၾကာင္း"

တာ၀တိ ံသာနတ္ျပည္၌ မာလာဘာရီအမည္ရွိေသာ
နတ္သားတစ္ေယာက္သည္ ရွိ၏။ မာလာဘာရီနတ္သားတြင္
နတ္သမီးတစ္ေထာင္ အေျခြအရံရွိ၏။ တစ္ခုေသာ ေန ့တြင္
မာလာဘာရီနတ္သားႏွင့္ နတ္သမီးတစ္ေထာင္တို ့သည္
ပန္းဥယ်ာဥ္သို ့သြားၾက၏။ ပန္းဥယ်ာဥ္သို ့ေရာက္ေသာအခါ
နတ္သမီးငါးရာက ပန္းပင္ေပၚသို ့တက္၍ ပန္းမ်ားကို ခူးၾက၏။
ေအာက္သို ့ပစ္ခ်ၾက၏။ က်န္နတ္သမီးငါးရာတို ့က
ပစ္ခ်လိုက္ေသာ ပန္းမ်ားကို သီးကံုးၾက၏။


ပန္းကံုးမ်ားျဖစ္ေသာအခါ သူတို ့သည္ မာလာဘာရီနတ္သားကို
ဆင္ျမန္းၾက၏။ အမွန္အားျဖင့္ နတ္သမီးတစ္ေထာင္တို ့
စိတ္ထဲ၌ မာလာဘာရီနတ္သား ေက်နပ္ရန္သာ ဆႏၵရွိၾက၏။
အျခားသူတို ့အတြက္ ကုိယ္ပိုင္ဆႏၵဟူ၍ ဘာမွ်မရွိ။
မာလာဘာရီနတ္သား ေပ်ာ္လွ်င္ သူတို ့လည္း ေပ်ာ္ၾက၏။
မာလာဘာရီနတ္သား မေပ်ာ္လွ်င္ သူတို ့လည္း မေပ်ာ္ၾက။



ထို ့ေၾကာင့္ နတ္သမီးတစ္ေထာင္ဟူသည္
အသြင္အားျဖင့္ ရုပ္ပို္င္းသေဘာအရ တစ္ေထာင္ျဖစ္၏။
စိတ္ပိုင္းသေဘာအရဆိုလွ်င္ တစ္ခုတည္း ျဖစ္ေလ၏။
မာလာဘာရီနတ္သား၏ စိတ္ႏွင့္ နတ္သမီးတစ္ေထာင္
တို ့၏ စိတ္သည ္တစ္ခုတည္းျဖစ္၏။ ထို ့ေၾကာင့္
အားလံုးသည္ တစ္ေယာက္တည္းသဖြယ္ျဖစ္ၾက၏။
အသြင္သာကြဲေသာ္လည္း သေဘာကား တစ္ခုတည္း
ျဖစ္ေလ၏။ ကံတို ့၏ အက်ိဳးေပးမႈသည္ ဆန္းၾကယ္၏။
ထို ့ေၾကာင့္ ကံ၏အရာသည္ အစိေႏၱယ်ျဖစ္သည္ ဟုူ၍
ဆိုျခင္း ျဖစ္ေပ၏။ နတ္ျပည္၌ အမ်ိဳးသမီးအေရအတြက္က
မ်ားျခင္းသည္လည္း သူတို ့၏ကံႏွင့္ သူတို ့ပင္ ျဖစ္၏။

ဥယ်ာဥ္ထဲ၌ ပန္းပင္ေပၚတက္ေသာ နတ္သမီးငါးရာထဲက
နတ္သမီးတစ္ေယာက္သည္ စုေတသြားျပီး သူမ၏ ကံအရ
သာ၀တၳိျပည္ အမ်ိဳးေကာင္း၏ အိမ္၌ ပဋသေႏၶသြား၍ တည္ေန၏။
သူမ၏ ဆႏၵအရ အမ်ိဳးသမီးပင္ ျဖစ္၏။ သူမသည္
အမ်ိဳးသား ျဖစ္လိုေသာ ဆႏၵမရွိ။ ထို ့ေၾကာင့္ သူမသည္
အမ်ိဳးသမီးျဖစ္ရျခင္း ျဖစ္၏။ သူမသည္ အတိတ္ဘ၀ကို
ျပန္လည္မွတ္မိေသာ ဥာဏ္ကို ရ၏။ ထိုဥာဏ္ကို
ဇာတိႆရဥာဏ္ဟူ၍ ေခၚ၏။ သူမသည္
ဇာတိႆရဥာဏ္ျဖင့္ ျပန္လည္စဥ္းစားေသာအခါ
လြန္ခဲ့ေသာ ဘ၀က မာလာဘာရီ နတ္သား၏ ဇနီး
နတ္သမီး ျဖစ္ခဲ့သည္ကို ျပန္လည္ မွတ္မိ၏။
မွတ္မိသည့္ အေလ်ာက္ တာ၀တိ ံသာနတ္ျပည္၌
မာလာဘာရီနတ္သား၏ ဇနီးသာ ျပန္ျဖစ္လို၏။
ထိုကဲ့သို ့ျဖစ္ႏိုင္ရန္ကိုသာ ၾကံစည္၏။ ေတာင့္တ၏။

ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဟူသည္မွာ ဆန္းက်ယ္၏။ ေရွးေရစက္ေၾကာင့္
လည္း ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္ ျဖစ္တတ္၏။ ေရွးေရစက္ကို
ပုေဗၺ၀ သႏၷိ၀ါသ ဟူ၍ ေခၚ၏။ ပစၥဳပၸန္ရင္းႏွီးမႈေၾကာင့္လည္း
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာသည္ ျဖစ္တတ္၏။ ပစၥဳပၸန္ ရင္းႏွီးမႈကို
ပစၥဳပၸႏၷဟိတ ဟူ၍ ေခၚ၏။ ေဒသနာေတာ္အရဆိုလွ်င္
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာျဖစ္ရာ၌ ဤအေၾကာင္းႏွစ္ပါးသာ ရွိ၏။
ဤသတို ့သမီးအတြက္ ဆိုလွ်င္ ေရွးေရစက္သည္
မ်ားစြာျပ႒ာန္း၏။

ယခုအခါ ဤသတို ့သမီးကား တာ၀တိ ံသာနတ္သမီး
မဟုတ္ေတာ့။ သာ၀တၳိျပည္သူ အမ်ိဳးသမီး ျဖစ္၏။
ထို ့ေၾကာင့္ ေလာကထံုးတမ္းအရ အရြယ္ေရာက္လာေသာအခါ
သင့္ေလ်ာ္ရာ အမ်ိဳးသားတစ္ေယာက္ႏွင့္ အိမ္ေထာင္ခ်ေပးလိုက္၏။
ဤသတို ့သမီးသည္ ယခုအခါ အိမ္ရွင္မ ျဖစ္သြားေလျပီ။
အိမ္ရွင္မ ျဖစ္သြားသျဖင့္ ထိုေခတ္ယဥ္ေက်းမႈအရ အိမ္ရွင္မတို ့၏
တာ၀န္၀တၱရားကို ေက်ပြန္စြာ ထမ္းေဆာင္ပါ၏။
ထို ့အျပင္ ထိုစဥ္က သာ၀တၳိျပည္၌ သာသနာေတာ္သည္
ထြန္းလင္း၏။ သာသနာေတာ္ထြန္းလင္းသည့္အေလ်ာက္လည္း
ဤသတို ့သမီးသည္ ျမတ္စြာဘုရား၏ သာသနာေတာ္၌
ၾကည္ညိဳ၏။ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားကား ေျမၾသဇာေကာင္းေသာ
လယ္ယာႏွင့္တူ၏။ ေျမၾသဇာေကာင္းေသာ လယ္ယာ၌
မည္သည့္မ်ိဳးေစ့ကို စိုက္စုိက္ ၊ စိုက္သမွ်သည္ ျဖစ္ထြန္း၏။

ထိုနည္းအတူပင္ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ား၌ မည္သည့္ေကာင္းမႈကို
ျပဳျပဳ၊ မိမိျပဳသမွ်ေကာင္းမႈသည္ မိမိလိုခ်င္ေသာ အက်ိဳးကို
ေပးသည္သည္ ျဖစ္၏။ ထို ့ေၾကာင့္ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားကို
ပုညေခတၱ ဟူ၍ ဆိုျခင္းျဖစ္၏။ ပုညေခတၱ ဟူသည္မွာ
ေကာင္းမႈမ်ားကို စုိက္ပ်ိဳးရာေျမ ဟူ၍ျဖစ္၏။
သာ၀တၳိျပည္၌ ေကာင္းမႈမ်ားကို စိုက္ပ်ိဳးရာေျမသည္
ေပါမ်ားလွ၏။ တကယ္တမ္း စိုက္ပ်ိဳးဖို ့သာ
အေရးၾကီး၏။

ဤသတို ့သမီးသည္ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ား၌
ေကာင္းမႈမ်ားကို ျပဳလုပ္၏။ ျပဳလုပ္ေသာ ေကာင္းမႈမ်ား၏
အက်ိဳးတရားအေနျဖင့္ မာလာဘာရီနတ္သား၏ ဇနီးျဖစ္ရန္သာ
ဆုေတာင္း၏။ အျခားမည္သည့္ဆုကိုမွ် မေတာင္း။
ထို ့ေၾကာင့္ ဤသတို ့သမီးကို ပတိပူဇိကာ ဟူ၍
ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားက အမည္ေပးထား၏။
ပတိပူဇိကာ ၏ အနက္မွာ လင္ေယာက္်ားကို ပူေဇာ္သူ
ဟူ၍ ျဖစ္၏။ ဤ၌ လင္ေယာက်္ားဟူသည္မွာ
မာလာဘာရီနတ္သားျဖစ္၏။ လက္ရွိ လင္ေယာက္်ားမဟုတ္။
သုိ ့ရာတြင္ ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားကမူ ပတိပူဇိကာ ျမတ္ႏိုးေသာ
လင္ေယာက္်ားဟူသည္ သာ၀တၳိျပည္သား လက္ရွိ
လင္ေယာက္်ားဟူ၍သာ မွတ္ထင္ၾက၏။
မာလာဘာရီနတ္သားဟူ၍ မထင္ၾက။ ထို ့ေၾကာင့္
ရဟန္းသံဃာေတာ္မ်ားက ပတိပူဇိကာကို လင့္၀တၱရားေက်သူ
အျဖစ္လည္းေကာင္း၊ သာသနာေတာ္အတြက္
ေက်းဇူးမ်ားသူ အျဖစ္လည္းေကာင္း မွတ္ယူေနၾကျခင္း ျဖစ္၏။
မိခင္သဖြယ္ ခင္မင္ေလးစားေနၾကျခင္း ျဖစ္၏။

ပတိပူဇိကာသည္ သာ၀တၳိျပည္သား လင္ေယာက္်ားႏွင့္
သားေလးေယာက္ရ၏။ ထို ့ေနာက္ ပတိပူဇိကာသည္
အသက္အတိုင္းေန၍ ကြယ္လြန္ေလ၏။
ပတိပူဇိကာ ကြယ္လြန္ေသာအခါ သူမေတာင့္တသည့္
အတိုင္းပင္ မာလာဘာရီနတ္သားထံ၌ ျပန္၍ ျဖစ္၏။

ထိုအခ်ိန္၌ မာလာဘာရီနတ္သားႏွင့္ နတ္သမီးတို ့သည္
ပန္းဥယ်ာဥ္၌ ေပ်ာ္ျမဴးတုန္းပင္ ရွိေသး၏။
လူ ့ျပည္၌ ႏွစ္ေပါင္းတစ္ရာသည္ တာ၀တိ ံသာနတ္ျပည္၌
တစ္ရက္ျဖစ္ေလရာ ပတိပူဇိကာ ေပ်ာက္သြားျခင္းသည္
တာ၀တိ ံသာနတ္ျပည္အတြက္ ခဏသာ ျဖစ္ေလ၏။
ပတိပူဇိကာကို ေတြ ့ေသာအခါ မာလာဘာရီနတ္သားက
"အသင္နတ္သမီးကို မေတြ ့မိဘူး၊ ဘယ္ေရာက္ေနတုန္း"
ဟူ၍ ေမးျမန္းေသာအခါ ပတိပူဇိကာ နတ္သမီးက
မိမိသည္ နတ္သမီးဘ၀မွ စုေတ၍ သာ၀တၳိျပည္၌
လူသြားျဖစ္ေၾကာင္း၊ အမ်ိဳးေကာင္းသားတစ္ေယာက္ႏွင့္
အိမ္ေထာင္က်၍ သားေလးေယာက္ ရခဲ့ေၾကာင္း၊
ယခုလူ ့ဘ၀မွ စုေတ၍ တာ၀တိ ံသာနတ္ျပည္၌
အရွင္မာလာဘာရီ နတ္သားထံတြင္ နတ္သမီးျပန္
ုျဖစ္ပါေၾကာင္းျဖင့္ ျပန္ၾကား၏။

ထို ့အျပင္ ပတိပူဇိကာ နတ္သမီးက လူတို ့၏ သက္တမ္းသည္
လူတို ့ ႏွစ္အေရအတြက္အရ ႏွစ္ေပါင္းတစ္ရာဟူ၍
ဆိုရေသာ္လည္း တာ၀တိ ံသာနတ္တို ့၏ အေရအတြက္အရဆိုပါလွ်င္
တစ္ရက္မွ်သာ ရွိေၾကာင္း၊ လူတို ့သည္ ႏွစ္ေပါင္းတစ္ရာကိုပင္
ႏွစ္ေပါင္းအသေခ်ၤကဲ့သို ့မွတ္ယူျပီး ေကာင္းမႈကုသိုလ္ကို
မျပဳလုပ္ၾကဘဲ ေမ့ေမ့ေလ်ာ့ေလ်ာ့ ေနတတ္ၾကေၾကာင္းျဖင့္
ေျပာေလရာ မာလာဘာရီနတ္သားသည္ လူတို ့အတြက္
မ်ားစြာ သံေ၀ဂျဖစ္ေလ၏။

တာ၀တိ ံသာနတ္တို ့၏ အျမင္အရဆိုပါလွ်င္ လူ ့ျပည္၌
လူ ့သက္တမ္းအရ ႏွစ္ေပါင္းတစ္ရာ ဟူသည္မွာ
ဘာမ်ွၾကာလိုက္ေသာ ကာလမဟုတ္ေၾကာင္း၊
၀ဋ္ဒုကၡမွ လြတ္ေျမာက္ေရးအတြက္ မေမ့မေလ်ာ့ေသာ
သတိတရားျဖင့္ ကုသိုလ္ေကာင္းမႈမ်ားကို ၾကိဳးစား၍
ျပဳလုပ္သင့္ပါေၾကာင္း မာလာဘာရီ နတ္သားက
ပတိပူဇိကာ အားေျပာၾကားျပီး လူတို ့အတြက္
သံေ၀ဂျဖစ္ေလ၏။

ေနာက္ေန ့၌ ရဟန္းမ်ားသည္ ပတိပူဇိကာ ဆြမ္းကပ္ရာ
ဇရပ္သို ့ေရာက္လာၾက၏။ ဆြမ္းစားဇရပ္သည္ ခါတုိင္း
ႏွင့္မတူေတာ့။ ေနရာထိုင္ခင္းမ်ားသည္လည္း
သပ္သပ္ရပ္ရပ္မရွိ။ ေသာက္ေရ သံုးေရမ်ားသည္လည္း
အဆင္သင့္မရွိ။ အားလံုး ရႈပ္ေပြေန၏။ ထုိအခါက်မွ
ပတိပူဇိကာ ဒါယိကာမသည္ လြန္ခဲ့ေသာေန ့က
ကြယ္လြန္သြားျပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရဟန္းမ်ား သိၾက၏။
ပတိပူဇိကာသည္ သာသနာေတာ္အတြက္ မ်ားစြာ
ေက်းဇူးမ်ားသူျဖစ္၏။ ထို ့ေၾကာင့္ ရဟန္းေတာ္မ်ားက
ပတိပူဇိကာအေပၚ မိခင္သဖြယ္ ျမတ္ႏိုးၾက၏။
ယခု ပတိပူဇိကာ ကြယ္လြန္ေၾကာင္း သိၾကေသာအခါ
ပုထုဇဥ္ရဟန္းတို ့သည္ ငိုေၾကြးၾက၏။
ရဟႏၱာမ်ားမွာမူ ဓမၼသံေ၀ဂ ျဖစ္ၾက၏။ ငိုေၾကြးျခင္း မျပဳၾက။
ရဟႏၱာမ်ားသည္ ေသာကကိုလည္း ပယ္ျပီးျပီ။ ပရိေဒ၀ကိုလည္း
ပယ္ျပီးျပီ။ ေဒါမနႆကိုလည္း ပယ္ျပီးျပီ။
ထို ့ေၾကာင့္ ရဟႏၱာမ်ားအေနျဖင့္ ငိုေၾကြးျခင္းကို
မျပဳၾကျခင္း ျဖစ္၏။

ရဟန္းတို ့သည္ ေဇတ၀န္ေက်ာင္းေတာ္သို ့ျပန္ေရာက္ေသာအခါ
ျမတ္စြာဘုရားထံေတာ္ေမွာက္သို ့ သြားေရာက္ၾကျပီး
နံနက္ပိုင္းက အေကာင္းပကတိ ျဖစ္ပါလ်က္
ညဥ့္ပိုင္း၌ ကြယ္လြန္သြားေသာ ပတိပူဇိကာ ဥပါသိကာမ
အေၾကာင္းကို ေလွ်ာက္ထားျပီး ယခု ဥပါသိကာမသည္
မည္သည့္ဘံုဘ၀၌ ျဖစ္ေနပါသနည္းဟူ၍ ေမးျမန္း
ေလွ်ာက္ထားေသာအခါ ျမတ္စြာဘုရားက
ပတိပူဇိကာ ဥပါသိကာမသည္ တာ၀တိ ံသာနတ္ျပည္ရွိ
ခင္ပြန္းေဟာင္းျဖစ္သူ မာလာဘာရီနတ္သားထံ ျပန္ျဖစ္ေၾကာင္း
မိန္ ့ၾကားေတာ္မူျပီး၊ ဘ၀ကို ပန္းခူးျခင္းလုပ္ငန္းႏွင့္ ႏိႈင္းယွဥ္ျပီး
ေအာက္ပါအတိုင္း ဂါထာျဖင့္ ေဟာၾကားေတာ္မူ၏။

- ပန္းခူးသူသည္ ပန္းတို ့ကို အာသာရမၼက္ျဖင့္ ဆြတ္ယူသကဲ့သို ့၊
- ကာမဂုဏ္တို ့၏ စုေ၀းရာဘ၀၌ အာသာရမၼက္ ငမ္းငမ္းတက္
ေနသူမ်ားကို ေသမင္းသည္ ဆြတ္ခူးေလ၏။

ကာမဂုဏ္တို ့၏ စုေ၀းရာဘ၀ဟူသည္ ပန္းသဖြယ္ျဖစ္၏။
ပန္းခူးသူမ်ားသည္ မရေသးေသာ ပန္းမ်ားကိုလည္း
အာသာရမၼက္ျဖင့္ ဆြတ္ခူး၏။ ခူးျပီးေသာ ပန္းမ်ားကိုလည္း
မညိႈးႏြမ္းေအာင္ ထိန္းသိမ္း၏။ ညိႈးႏြမ္းသြားေသာ ပန္းမ်ားကိုမူ
စြန္ ့ပစ္ျပီး ေနာက္ထပ္ပန္းမ်ားကို ခူးျပန္၏။
ဤသည္မွာ ပန္းခူးသူတို ့ဓမၼတာ ျဖစ္၏။

ပန္းခူးသူသည္ မိမိခူးေသာ ပန္းမ်ားကို မိမိအတြက္ အလွဆင္ရန္
ခူးသည္လည္းရွိ၏။ ဘုရားတင္ရန္ ခူးသည္လည္းရွိ၏။ ေရာင္းဖို ့ရန္
ခူးသည္လည္း ရွိ၏။ အခမ္းအနား၌ အလွဆင္ရန္ ပန္းခူးသည္လည္း
ရွိ၏။ အမွန္အားျဖင့္ ပန္းခူးသူသည္ ပန္းမ်ားကို သူ၏ဆႏၵအတိုင္း
အသံုးခ်ခ်င္သလို အသံုးခ်ေလ၏။

လူ ့ဘ၀ဟူသည္လည္း ပန္းမ်ားသဖြယ္ ျဖစ္ပါ၏။ ပန္းမ်ားလွသလို
လူ ့ဘ၀သည္ လွပါ၏။ ပန္းမ်ားေမႊးသလို လူ ့ဘ၀သည္ ေမႊးပါ၏။
လွေသာ ေမႊးေသာပန္းမ်ားကို ပန္းခူးသူက ခူးျပီး သူအသံုးခ်ခ်င္သလို
ခ်၏။ ထိုနည္းအတူ လွေသာ၊ ေမႊးေသာ လူ ့ဘ၀မ်ားကို ေသမင္းကခူးျပီး
သူအသံုးခ်ခ်င္သလို ခ်ေလ၏။ လွေသာ၊ ေမႊးေသာ ပန္းမ်ားကို ေလာက၌
ထိုက္ထိုက္တန္တန္ အသံုးခ်၍ ရသလို လွေသာ ေမႊးေသာ လူ ့ဘ၀မ်ားကို
လည္း ေလာက၌ ထိုက္ထိုက္တန္တန္ အသံုးခ်၍ ရပါ၏။ ပန္းမ်ားကို
ဘုရားတင္၍ ပူေဇာ္သလို မိမိတုိ ့၏ ဘ၀ကိုလည္း ေလာကအတြက္
ပူေဇာ္ႏိုင္ပါ၏။ ဘုရားတင္၍ ပူေဇာ္ျခင္းျဖင့္ ပန္းမ်ားကို ထိုက္ထိုက္
တန္တန္ အသံုးခ်သလို ေလာကအတြက္ ပူေဇာ္ျခင္းျဖင့္ မိမိတို ့၏
ဘ၀ကို ထုိက္ထိုက္တန္တန္ အသံုးခ်၍ ရပါ၏။ ပန္းအလွႏွင့္
ဘ၀အလွကို မည္သို ့အသံုးခ်မည္နည္း။

ပန္း၏ အလွသည္ ပန္းအတြက္လည္း ျဖစ္၏။
ဥယ်ာဥ္မွဴးအတြက္လည္း ျဖစ္၏။ ေလာကအတြက္လည္း ျဖစ္၏။
ထိုနည္းအတူ လူ ့ဘ၀၏ အလွသည္ မိမိအတြက္လည္း ျဖစ္၏။
ႏိုင္ငံေတာ္အတြက္လည္း ျဖစ္၏။ ေလာကအတြက္လည္း ျဖစ္၏။
ရတနသုတ္ပရိတ္ေတာ္၌ ျမတ္စြာဘုရားက ဘ၀၏အလွကို
ေလာကအတြက္ ၊ ေဆြမ်ိဳးဥာတကာတို ့အတြက္ အသံုးခ်ရန္
စရိယာအေနျဖင့္ ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့၏။ ေလာကတြင္
ျမင့္ျမတ္သူ ဟူသမွ်သည္ မိမိတို ့ဘ၀၏အလွကို ရတနသုတ္ေတာ္လာ
ျမတ္စြာဘုရားေဟာၾကားေတာ္မူထားသည့္အတိုင္း အသံုးခ်သည္ခ်ည္း
ျဖစ္၏။ မိမိတို ့၏ ဘ၀အလွကို ထိုကဲ့သို ့အသံုးမခ်သေရြ ့ကာလပတ္လံုး
မိမိကုိယ္ကို မိမိက ဘယ္ေလာက္ပင္ေတာ္သည္ဟု ထင္ထင္
လူျဖစ္ေစ၊ နတ္ျဖစ္ေစ၊ ျဗဟၼာျဖစ္ေစ မည္သူမဆို အညံ့ခ်ည္းသာ ျဖစ္၏။
အမွန္အားျဖင့္ မိမိတို ့၏ ဘ၀အလွကို ျမတ္စြာဘုရား ေဟာၾကားေတာ္
မူသည့္အတိုင္း အသံုးခ်ႏိုင္မွသာ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ စစ္စစ္ျဖစ္မည္ျဖစ္၏။
သို ့မဟုတ္ပါက ဗုဒၶဘာသာ၀င္အတုသာ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။
ဤသည္မွာ ဂါထာ၏ ဆိုလိုရင္း ျဖစ္ပါ၏။ Aye Chan Mon မွျပန္လည္မွ်ေ၀ပါသည္။ Thanks

(ဆရာၾကီး ဦးေရႊေအာင္ ေရးသားေသာ
ဓမၼပဒ - ပတိပူဇိကာ၀တၳဳ မွ)

ေမတၱာျဖင့္ စီကံုးပူေဇာ္သူ
အႏိႈင္းမဲ့စာတိုေပစမ်ား

No comments:

Post a Comment